22 Mayıs 2009 Cuma

uyu da gel çocuk, uyu da gel!

günlerdir geceleri uyumayı beceremediğim için dün öğlen pinpon oynamayayım da azıcık kestireyim dedim. masaya kafamı koydum, rahat etmedim, bel yastığını masaya koydum, rahat etmedim, en sonunda kaykıldım, kafamı koltuğa dayadım, kulaklık kulağımda. yaklaşık 40 dakika fosur fosur uyumuşum. kulağımda kulaklık da olduğundan - müzikle uyumak sanırım en sevdiğim şey şu hayatta - etrafımda beni lunapark gezer gibi gezen insanları farketmemişim. fotoğrafımı çekenler, yemiş atanlar olmuş. duymamışım haliyle. uyandığımda olay ortaya çıktı anında. herkesin elinde bir cep telefonu fotoğrafımı çekmiş. çok utandım, bayağı ağlağım zaten şu günlerde, başladım ağlamaya..

uyurken bu kadar mı çirkin olur bir insan ya! tiksindim kendimden. şimdi bu iğrenç uyku pozunun en çirkin yerini de buraya koyuyorum. koyuyorum ki bir daha böyle bir eşeklik etmeyeyim..

serviste bile uyumasam yeridir artık. biraz zor gerçi..

2 yorum:

malumafatrus dedi ki...

her zaman masaya kafayı koyarak uyumayı tercih ederim. Senin gibi kim kafasını öyle koyup uyusa çirkin birşey olur. Gel ben sana öğlen uyuma dersi veriyim.

kusburnu dedi ki...

boynum agrıyor kafayı masaya koyunca, elimde degil. rahat pozisyonu arayayım bulayım derken rezil oldum işte. uyumasam daha iyiymiş..