20 Kasım 2008 Perşembe

balıklarla yüzmek, balık olmak!


suyun altı bir başka alem.. bu çok klasik bir laf belki ama şu dünyada şunca yıldır yaşıyorum beni şaşkına çeviren başka bir ortam görmedim.. bambaşka! bir kere yerçekimi yok, insan yok, gürültü yok, sırtındaki tüp hariç hava yok, bildiğin hiçbirşey yok.. en güzeli ve en heyecan verici yanı da bu sanırım. nereden ne çıkacağı belli değil, hele bir de benim gibi deniz canlılarını tanımayan biri için, heyecan ve korku dolu bir diyar. ama sezebiliyorum sanırım, çünkü daldığımda kayaların arasından bana bakan bir balık görmüştüm, beni görünce önce biraz öne çıktı, sonra içeri kaçtı, ben atağa geçeceğini hissederek eğitmene kaçalım işareti yaptım. ve çıkınca bana eğitim dalışında (balığın adını unuttum klasik) bu balıktan gören ilk kişi sensin, çok şanslısın dedi. meğersem çok tehlikeli bir balıkmış, üstünde tehdit hissettiği an güçlü dişleriyle kopartabilirmiş bir tarafımı.. su altında oksijen olmasa bile beynim çalıştığı için sevindim :)


bu deneyimi bir kere daha yaşayacağım için çok heyecanlıyım, yani yaşayıp yaşamayacağım henüz net değil ama bir kere daldırırlar heralde.. üstelik kızıldeniz.. suyun altı cennet.. renk renk balıklar, şnorkel yaparken bile derinlerde görülebiliyormuş.. babamın makineyi aldım mı, resim de çekerim.. oh missss...


1 yorum:

malumafatrus dedi ki...

Bir sonraki yazın için yazdığım sorumu geri alıyorum:) Demek ki balık olup denizlere dalacaksın. Ben azıcık ödlek olduğumdan fevkalade korkuyorum bu dalma, oksijen bitme işlerinden ama yinede tutku kısmını anlıyorum. Resmen ayrı bir dünya ve galiba da birazcık mucize:) Şimdiden iyi eğlenceler sana. Fotoları bekliyorum