28 Ağustos 2009 Cuma

burada bana ayrılan sürenin sonuna geldik bence..



şimdiye kadar en uzun çalıştığım yer burası oldu. bundan önceki rekorum 2,5 yıl idi, burada 3 yıla birkaç ay kaldı. sanırım yetti bana. gebzeye taşındığımız için işten ayrılan şefim benim iki, bilemedin üç ay buraya dayanabileceğimi, üç ay sonunda basıp gideceğimi tahmin ediyordu. onu yanılttım. ama neden? keyfimden mi? hayır tabii ki de.. ekonomik kriz sağolsun. iş var da biz mi değiştirmiyoruz. gerçi kriz de bitti bence, giden gidiyor, iş arayan buluyor. cvmi güncellesem, iki afilli lafa tıkıştırsam ararlar beni de zırt pırt.

ama istemiyorum sanki.. yeni bir iş, yeni bir ortam, yine saçma sapan insanlar.. hiçbirine hazır değil bünyem. artık kendi kontrolümde bir işim olsun istiyorum.

istiyorum ama henüz bir tek kişiyi bile kontrol edemeyen bir insanın kendi kontrolünde bir İŞ kurması ne kadar hayali..

Burada iki kişiyiz, sözde ben sorumluyum yani hesap sorulacak olsa bana sorulacak ancak ikimizin de title dedikleri .oku aynı. sözde sorumluyum yani. zaten kendisi de hiç böyle davranmıyor. tiiii ye alıyor beni, kendi başına işler yapıyor. hiçbir halttan haberim olmuyor. haber ver diyince ben kötü oluyorum. ben terfi almadan falan da herhangi birşey değişeceğini sanmıyorum. gerçi terfi alsam bile değişeceğinden şüpheliyim..

sonuç olarak baydım artık bu şekilde çalışmaktan. motivasyon yok, teknolojidekiler desen ayrı bir haldeler.

boş işler bunlar, hepsi o kadar boş ki. şuradaki herhangi bir konu hakkında bir an bile canımı sıkmam kadar gereksiz birşey olamaz! gel gör ki bu şekilde yaşamıyor bu şapşal bünye..

not: fotoyla yazı arasında bir bağlantı kurduysanız mesele yok. kuramadıysanız açıklayayım; hiçbir bağlantı yok, bu amcadan bir foto kullanasım geldi.. hepsi bu..

3 yorum:

malumafatrus dedi ki...

Benim de bir önceki (kendisi ilk işim de olur)işimdeki kullanım sürem 2 senedir, burda da ikiye 3 ay kaldı ve sanki nedense 2 bitince bana da yol çıkar diye düşünüyorum. iş başvurusunda bulunmak, iş görüşmesine gitmek istemiyor ama burdan da kurtulmak istiyorum, bana da deva olursun belki diye hayal ediyorum guzin abla:)

Senin bir önceki şefinin yorumunun altında az birazcık da kendine olan güveni saklıymış bence. Bensiz sen beceremezsin bu işleri mealinde, ama ne oldu? Herkesin yeri dolar, er ya da geç. Kimler geldi, kimler geçer, biz de gidersek, gidebilirsek "ahhlar vahhlar " yapılır ama en az 2 ay sonra başka hallerde yürür işler.

demek ki ikimiz için de manasız bir cuma olmuş. üstelik bir de hayırlı gündü:) ama ben bugün beddau insanıydım, hala da düşününce derinn!!! hissiyatlarım asabiyetimi bozuyor.

Fery... dedi ki...

4 seneye yakın süredir çalışıyorum bu üçüncü şirketim yaptığın işi değiştirmedikçe şirket değiştirmek de pek bir şey fark etmiyor noktasına geldim... Şikayet ettiklerinden kurtulmak için gittiğin yerde bambaşka belki daha kötü şeylerle yaşamak zorunda kalıyorsun... ölç biç ne iyi olacaksa o olsun senin için... Gebze mi, evet bence işten ayrılmak için yeterli bir sebep :)

Kırmızı Deve dedi ki...

hayırlı olsun yeni kararlar iyidir. Vakti gelmişti sanırım.bizimkilerin de gebzeye taşınma ihtimali doğdu. İntikam almak için vaktin olacak.Gerçi ben gebze yerine güzel anadolumun allahın unuttuğu bir köşesinde olacağım o ayrı.