25 Ağustos 2009 Salı

good morning!

sabahları neşe dolu olan insanlara hastayım. yani bu hasta ne açıdan hasta diye soracak olursanız cevap veremem. zira bazen acayip sinir oluyorum, bazen de çok kıskanıyorum. ama şundan eminim ki sabahları yataktan nemrut bir şekilde değil de sempatik sempatik kalkan insanları seviyorum. her daim olmasa da uyanır uyanmaz espri yapabilen insanlardan biri olarak bu huyumun hastasıyım. ama servise binip, servisten inip ofise yürürken etrafımdan geçip giden neşeli kalabalıklara kılım. neden? çünkü ben ikinci kez uyuyor oluyorum, onlarsa uyanmış oluyorlar.

ama ne olursa olsun her sabah uykumun en tatlı yerinde o sımsıcak yataktan kalkmaktan hiç mi hiç hoşlanmıyorum. 9 gibi daha makul bir saatte uyanabilmeyi ne de çok isterdim. hadi 8:30a da razıyım, ama 6.10 çok erken be kardeşim. 12den önce uyumayan bünyeye 6 saat uyku yeter mi hiç? yettiğine rastlamadım. 10da da uyuyamam valla, ne öyle tavuk gibi. yat kalk işe git, ne biçim hayat?

neyse, kahvemi içeyim de uykum açılsın. gerçi benim buna da inancım yok. kahve benim uykumu açmıyor valla.. eskiden ders çalışırken 12de başlardım kahve içmeye, iki koca fincan kahveyi devirdikten yarım saat sonra masaya devrilirdim.. kahvenin uyku açtığı psikolojik, en azından benim bünyemde..

budur diyeceğim sabah sabah.. bu arada iyileştim, bugün salı, incik beni bekler, yiyim de iki gün işe gelmiyim, hafta 3 gün yaşansın ve bitsin saygısızca..

bu yazı vesilesiyle yeni izleyicim fery arkadaşıma selam eder, kalp kalbe karşıymış derim. çünkü geçen hafta ben de onun blogunun izleyicisi olmayı aklımdan geçirmiş ama "nerden çıktın kız" der diye vazgeçmiştim, sırf asosyallikten.. neyse.. ben de sosyalliği öğreneceğim, yavaş yavaş..

3 yorum:

malumafatrus dedi ki...

ben de sabahları mutsuz insan görmek istemiyorum etrafımda. Ayrıca 10.00'da da uyuyorum bazen, hayatım da sadece ev ve iş oluyor, gıcık olsam da huzuru bu şekilde buluyorum. Gündüzleri 12'lere ve daha sonralarına kadar uyuyan insanlardan olmadım ve sabah geç kalkan insana da kıl olabilirim. Ama 8.30'da kalmak normal bir insan vakti. Bu sebeple iş aramamız lazım, iş ara-ma-mız lazım.

kusburnu dedi ki...

bazen 10da uyumak mesele degil, ihtiyaç halinde ben de uyuyabilirim 10da ama bunu bir yaşam şekline dönüştürdüğünde sıkıcı oluyor herşey. ctesileri 12ye kadar uyumak bana da saçma geliyor, ctesi için kalkış saati 10 olmalı bence ama bazen 12ye kadar uyumak, tembellik yapmak da keyifli oluyor :)

Fery... dedi ki...

:)) aman aman adım mı geçmiş :) ne güzel olmuş sen de gelsene benim bloguma :))

sabahları yataktan kazınan bir insan olduğum için asla ve asla mutlu olmuyorum, ancak kendi isteğimle kalkmış olacağım ki o da pek mümkün değil dolayısıyla benim hayatımdaki herkes bu nemrutluğumu ne yazık ki kabullenmek durumunda :(

çok yakın bir arkadaşımın feri sabahları sen bir şeytana dönüyorsun demişliği var :) abartmış biraz canım :))