28 Aralık 2009 Pazartesi

2010 bunları oku ve beni ara

Hiç sevmem yeni yıl umutlarıyla dolup taşmayı, neticede huysuz bir kadınım şu hayatta. ama bu yıl bir değişiklik yapayım diyorum, birkaç ufak madde sıralayayım da hayata azcık bağlanayım. üstelik herşeyi kafama fena halde takmış ve kendimi bunalımdan bunalım sürüklemeye meyilli olduğum böyle bir anda..
1 diyoruz o halde; en baba arzum şudur ki yeniyılda on kilocuk vereyim, irademe mukayyet olayım. bunu yapabilirim, nitekim 5 yıl önce yaptım, yine olsa yine yaparım. yeter ki azıcık istek fışkırsın içimden.
2. bir arabamız olsun artık, kazasız belasız oraya buraya sürtebilelim. metrobüs maceralarım son bulsun böylece.
3. şu oyunda bir yol katedeyim, delirebileyim, salıvereyim kendimi tutmayayım.
4. işsel anlamda olumlu ya da olumsuz en azından bir değişiklik olsun. kovulur evde mi otururum, süper maaşlı başka bir işe mi geçerim bilmiyorum. birşeyler olsun.
5. davul için düzenli bir çalışma ritmi oturtabileyim, daha çabuk öğrenebileyim.
6. super marioda kendimi aşayım, atlamadığım level kalmasın, yapamadımlar değil yapıyorum yapıyoru yaptımlar yankılansın salonumuzda.
7. kocamı daha çok göreyim, daha çok göreyim.
8. stres, sinir, hurafeler benden uzak dursun, larc, laylaylom, trilaylayli bir insan olayım.
9. babaannem iyileşsin, toparlansın. ailede kimse üzülmesin.
10. hepsi gerçekleşsin, happily ever after olsun..

2 yorum:

malumafatrus dedi ki...

ben de zayıflayım, beraber birbirimizi motive edip zayıflayalım.

zayıflayamazsak diğer çarelere de beraber başvuralım.

sporda gücüm artık, dersin daha 15dk.sı geçmeden nefesim bitmesin artık. Beni gören yıllardır bu dersi alıyor herhalde diye düşünsün.

eski fotoğraflara bakınca " oha be daha 4 sene önceki foto bu ama çok değişmişim" denmesin.

depresyon falan uğraştırma beni, senin de zamanın yokken depresyonla boğuşma mümkünse.

kocanı görmek senin elinde, programını azıcık daha rasyonel yap.

Fery... dedi ki...

Keşke hiç kilo problemimiz olmasa, keşke hiç birbirimizi görür görmez kilo almışsın kilo vermişsin demesek bu konuya bu kadar takılmasak belki o zaman sen de bunu düşünüp dert etmezdin...

benim de bir arabam olsun artık sürekli bunun hayalini kurmaktan yorulmayayım sürekli bakıp bakıp konuşup konuşup durmayayım ama nerdeee önce para biriktirmek ne demek onu bilmem gerekiyor :(

işle ilgili uzun süredir kafana taktığın canını sıkan neyse düzelsin ama üzülerek söylemek istiyorum ki gittiğin yer de çok farklı olmayacak o yüzden hep bir şekilde iyiyleri görüp ona tutunmak zorunda kalacağız bu iş mevzusunda

davul mu çalıyorsuuunnn sen ne güzel :)

yapıyorum yapıyoru yapppptımmmm Ayyy bak buna şöyle bir dilek ekleyebilirim bir gün bir çocuk sahibi olursan olursam olursak ruhsal dengesi yerinde olsun :))

babannen iyileşsin, kimse üzülmesin tüm dileklerin gerçek olsun...

AMEN... :))