7 Şubat 2010 Pazar

zıbırt diye geçen haftasonu



Baktım ki furuş arkadaşım haftasonundan bahsetmiş azcık kuplecik, ben de altta kalamam, zira kıskanırım, azcık ben de bahsedeyim. Nitekim bu haftasonu tarihe geçmeyi hakediyor kanaatindeyim. Maddeliyorum furuş misali:


  • Cumartesi muhteşem kış güneşini görünce durduramadık kendimizi, aylar önce alıp da bir kere bile evin dışına çıkartmadığımız basket topumuzu da alıp, basket oynamaya gittik sevgilimlen. Güneşe ve ayaza rağmen en yamuk potada bir saate yakın basket oynadık. E tabi söz konusu ben olunca öyle saldırmalı, savunmalı maçlar yapamadık. Genel hedef yamuk da olsa potaya atmak, geçmeyen toplara da pota düzgün olsa kesin basketti o yorumu yapmaktı. Hook atışında harikalar yaratıyorum, uzmanlığımı bu atışta yapmaya karar verdim, hadin hayırlısı.

  • Sonracığıma yemelik değil de bakmalık balık alalım diye natilyusa gittik, petşop olmadığı için spor salonuna üye olup eve döndük.

  • Üç tencere yemek yaptık, tüm hafta bizi idare etsin diye, veya ilk günlerde idare etsin diye. Çoğu bitti, iki günlük yemek kaldı.

  • Dallamanın biri köprüye giriş yolunda arabanın aynasına dokundurdu, lağnn diye dayılanacak oldum ama bir baktım amca ve araba yekvücut olmuş. Meğersem amca arabaymış. Varın ebatlarını siz tahmin edin. Pıstım kaldım, yoluma devam ettim, başım önüme eğik.

  • Şu satırları yazmakta olduğum saatlerde de devam eden bir el karıncalanması yaklaşık 3 saat önce peydah oldu. Boyundan olduğunu tahmin etmekle birlikte felç mi olucam lan yoksa diye düşünmeden edemiyorum.

  • İkinci maddeyi biraz deşmek gerekirse, evet elimi bir adet broşüre götürdüm ve olaylar gelişti. Önce salonu gezdik, sonra ikna çalışmalarına maruz kaldık, sonra pazarlık yaptık, en sonunda da teklif ettiğimizin elli lira üstüne tamam dedik. Herşey birdenbire oldu diycem ama olmadı, yaklaşık bir saat sürdü tüm bu süreç. On dakika salonu gezmeye girmiştik oysa, yok yok ben hatta fiyat sormuştum da kadın gezmeden fiyat vermediği için mecbur gezmek zorunda kalmıştık. Sonuç olarak şimdi sportslu olduk, salonları doldurduk, sevinçliyiz hepimiz, yaşasın spor yapma azmimiz. Umuyorum ki devam konusunda furuş arkadaşım kadar istikrarlı ve azimli oluruz.

  • Haftasonunun son bir saatindeyim, yarın işe gitmek değil, evde mıymıy oturmak istiyorum. Haftasonları zerre iş düşünmediğimi farkettim bugün bir de. Yarın ne iş yapıcağımı sabah mesai başlayınca düşüneceğim için de berhudarım. Yoksa bahtiyar mıydım?

  • Meraklısına not; yemelik değil de bakmalık balığı umuyorum ki yarın alacağız, bu sefer de başka bir kulübe falan üye olursak şaşırma...

  • Bundan sonra spor salonu izlenimlerimi ben de yazarım, çarpıştırırız furuşcuğumlan :)

2 yorum:

malumafatrus dedi ki...

tdk diyor ki hafta sonu ayrı yazılır, sen diyorsun ki yok efendim ne alakası varmış; kime inanmam gerektiğini inan bana bilemiyorum.

Spor salonu lokasyon olarak şahane olmuş, inşallah maşallah devamlı da olur. Olmazsa da ben senin vicdan azabın olurum artık.

sen hala bir tavuk falan kesmediğin amca olayını normal karşılıyorum.

Balık besleme olayını da balık tutmayı da anlamam. Ama daha önce de söyledim, bir ara balık alıp adını choppin koymak istemişliğim vardır, sizin müstakbel balıklarınızdan birinin isim annesi olabilir miyim peki?

kusburnu dedi ki...

oldun bil.. choppin dediğin chopin di mi, şu müzikçi amca? yoksam başka biri mi?
sen benim için tavuk keser misin? ben veririm neyse parası, şş, tamam mı?
haftasonu için tdkya bakmana gerek yok, bana sorman yeterli. haftanın sonu denmediği yeni bir kelime olduğu için bence bitiş bitiş yazılmalı, yemişim tedekayı..
spor konusunda dürtersen beni arada, hesap sorar, gittin mi gitmedin mi, niye gitmedin, bugün kesin git,vs dersen müteşekkir olur sana müteşekkürler ederim.