25 Şubat 2010 Perşembe

today

Uykusuzluktan açılmamış gözlerimle servisten inip bizim akvaryumun ana kapısından içeri girerken gözlerim hala açılmamış olsa da göreve hazır ve nazır olan burnum bir koku aldı. Bu koku beynime ulaştı. Beynim gözlerime "açıl da bir bak etrafına, güzel birşeyler kokuyor, neymiş gör" dedi. Gözlerim açıldı, etrafta birşey göremedi. Birkaç kez kırpıştı, tekrar baktı. Etrafta baharı gördü.
Daha çok erken biliyorum ama bahar mı geldi? Havadaki bu kokunun sebebi başka ne olabilir ki? Ve dün akşam eve dönerken duyduğum o çiçek kokusu. Gözlerimi faltaşı gibi açmama rağmen ortada bir tane bile çiçek göremedim.
Cemre, bu senin kokun mu yoksa? Hoşgeldin o halde..

3 yorum:

malumafatrus dedi ki...

şimdi muhalefet yapmak istemem ama doğanın dengesini ve kendimi dengemi düşündüğümden bahar geldiyse de geri gitsin, biraz kuliste beklesin istiyorum. Her şeyin ayarı kaçıyor üstadım. Yani Şubat'ta baharı yaşarken güzelde ya Ağustos'ta kar'ı görürsek, çok fena olmaz mı?

Güzel koku da seninle benim çalıştığım memlekette yok. Sen rüyada almış olmayasın o kokuyu??

kusburnu dedi ki...

ya bak, sen böyle baş muhalif gibi yorum yazmaya devam edeceksen yorumlarımı eskisi gibi onaylı yapıcam, muhalif ve depresif yorumlarını kapı dışında bırakıcam.
Aldım diyorum kokuyu ya, yalan mı söylüyorum, bak asabiyet yaptırdın bende..

malumafatrus dedi ki...

senin muhalif ve depresif dediğin şeylere ben rasyonellik diyorum ama patron sensin tabi:) ben demokrasiye falan inanmam, beğenmediğim yorumunu sil.

Pekla yorumları onaylı yapmana da gerek yok ben istenmediğim yere yorum yazmam zaten...

ps. yeteri kadar vicdan oldu mu? bir iki yorum yazmazsam mı anlarsı değerimi?