31 Temmuz 2009 Cuma

aksiyim bugün..

her işim de aksi gidiyor. fena halde midem bulanıyor şu anda. herşeye sinirleniyorum. yanımda sürekli sakız çiğneniyor. dayanamıyorum. kullanıcıların aptal salak taleplerinden bıktım artık. acayip içim daraldı. gitmenin heyecanı değil stresi sahip oldu benliğime. süper sinir yaptım şu an. birşeyleri vursam kırsam rahatlarım belki ama yapamam. burda sinirlensen de sinirlendiğinde kalırsın. üstüne bir de herkes seni ayıplar. arkandan konuşur.
buraya girdim gireli ben de dedikoducu oldum. herkes de dedikoducu. dedikodu bi dinamizm katıyor sanki buradaki hayata.
ama burası bir akvaryum. bizler de nefes bile alamayan balıklarız. nefes alamayacağımızdan o kadar eminiz ki denemiyoruz bile.
hayatla tek bağlantı kulağımdaki kulaklık. müzik dinlemek iyi geliyor bir tek. onda da hep aynı şarkıları dinlemekten sıkıldım.
yaşlandığımı hissediyorum. tombul ve yaşlı bir kadın olmama ramak kaldı.
bundan çok memnuniyetsizim.
birşey olacak ve herşey başka türlü olacak gibi geliyor ama ben kılımı bile kıpırdatmazken hiçbirşey olmaz ki..

2 yorum:

malumafatrus dedi ki...

Buranın en temel taşı tabiki de dedikodu. Ama ne yazık ki ben zaten seviyorum bu dedikodu hadisesini yaa:( başka şirkete göndersen yine yaparım herhalde. Ne pis bir illetse artık bu, bırakmıyor peşimi.

Kırmızı Deve dedi ki...

hoşgeldin dostum, hoşgelin makineye...Nerelerdeydin, neler hayal ettin bilmiyorum.Sorun değil, söyleyecekler artık ne hayal etmen gerektiğini, nereye gideceğini...