6 Temmuz 2009 Pazartesi

yaşamak için bir neden ararken ölmek için bulursun..

kafamda dönüp duran yedibinbeşyüzonsekiz düşünce dün gece beni uyutmadı. düşündüm de ne oldu? tabii ki de nafile düşünceler, düşünsel endişeler. şu haftayı da hayırlısıyla atlatsak diye bekliyorum. ne kötü sürekli zaman geçsin diye düşünmek. anlamsız işte herşey. hayat cidden boş.
şimdi tasalandığım gereksiz ayrıntıların hiçbir anlamı ve değeri olmadığını anlamam için kaç saniye geçmesi gerekiyor?
bu şekilde 8-5 çalışmak insana ne katıyor paradan başka?
datça'ya gidince orada kalmanın yollarını aramalı mıyım?
beynimde anlık deşarjlar oluyormuş babamın iddiasına göre, doğru mudur gerçekten de?
kınaya dair hiçbir fikrim olmaması, insanların bana kınada nolacak diye sorması, beni daraltıyorsa bunun suçlusu kimdir? kına nedir? neden yapılır? kınada içilir mi?
şu an itibariyle pazar gecesi yaşayacağım uykuyu düşünüyorsam, pazar gecesine sağ kalacağımın garantisini kafamdan nasıl veriyorum? bu nasıl bir bilimdir?

hayata dair anlamlarımın karıştığı zamanlar bunlar.. pek çok duygunun bir arada yaşandığı karın ağrılı dönemler..

2 yorum:

malumafatrus dedi ki...

böyle depresif başlık mı olur Allah aşkına? Şarkı sözüyse de dinleme unut bu şarkıyı bir süre.

kusburnu dedi ki...

çok da güzel bir şarkı, hep de dinlerim bi kerem.. hayret bi olay.. hıh!