26 Haziran 2009 Cuma

cum'a.. maykıl.. ceksın..

hüzünlüyüm bu cuma, cidden.. maykıl ceksının ölümü beni düşündüğümden de çok üzdü.. hala inanamıyorum, youtubeda videolarını izledikçe gözlerim doluyor.. sanki o normal bir insan değildi ve hiç ölmeyecekti. yani onun ölümünü hiç beklemiyormuşum. biliyorum insan durduk yerde, maykıl ne zaman ölecek acaba demez. ama ne bileyim işte, koydu ölümü. kendi kendini öldürüşü hatta. bu kadar süper şarkılar söyleyen, dans eden adam nasıl olur da ölürdü?

hala şarap içiyorum. bir zamanlar çeşni adıyla kaydettiğim bir winamp listesini çalıyorum. içime bir cuma coşkusu geldi. eskiden cumaları taksime çıkardım, gece çalışmadan sonra bile olsa arkadaşlarımı görmeye, içmeye, dansa.. ilk şarap yudumunda, ya da biranın kokusunu alır almaz içime bir neşe yayılır, suratıma koca bir tebessüm yayılırdı.. sonra müzikti, danstı derken coşkuyu dibine kadar yaşar, zar zor eve dönerdim. sabah da başağrısı haliylen. şimdiyse odamdaki son günlerimde benzeri bir coşkuyu ve hüznü odamda tek başıma yaşıyorum.. tek başıma da değil pek, arkadaşlarım bang ve tortun resimler var şuracıkta.. onlara bakıp, biraz onlarla konuşup falan. öyle takılıyorum işte. ha bir de bıcırıkım. hala çok çok özlediğim rahmetli kuşum. koynunu öpe öpe bitiremediğim boklu..

maykılın bir albümünü indirdim rapidden, biraz onu dinliyim diyorum. bir de evdeki tüm kitapları yeni eve gönderdim, elimde sadece bahar noktası ve cosmopolitan bride dergisi kaldı.. her gece onları okuyorum salak oldum resmen. gelin saçı, gelin makyajı, nikah şekeri, damata sevgi sözcükleri falan. ne salak dergiler bunlar. bir sayfasını açıp okuyayım diyorum, hep aynı sayfası çıkıyor. bizim işyerinden evlenen bir adam ve karısı. düğünlerini anlatıyorlar, okuyorum, sanki ilk defa okuyormuşum gibi her defasında.

gelinlik stres ediyor beni, bir an önce tekrar denemek ve yüzleşmek istiyorum. kapanmayacakmış gibi geliyor. ama korkuyorum, son ana kadar deneyemeyeceğim sanırım. ayakkabılar gelsin diyorum şimdi, yürümeyi, dans etmeyi falan bir iki denerim.

geline neden altın takılıyor? bilezik, vs. dilek ağacı mıyım ben? tüm gece o altınları bünyemde barındıracak mıyım? belki de kimse birşey takmayacak, ben abartıyorum.
ben şu an sadece olayın tatil kısmındayım. gelinlikle ilgili aksesuarlardan çok tatil alışverişi derdindeyim. kimse derdimi paylaşmasa da haftaya eksiklerimi tamamlayıp bavulumu kapatmak niyetindeyim. son hafta bir de o bavulla uğraşamam..

daldan dala kurdela. attım.. burn the witch, yani yak cadıyı gitsin.

1 yorum:

malumafatrus dedi ki...

ya ben üzülmedim sanırım mj'nin ölümüne. Nedenlerini sana bilahere anlatırım. Ama bir arkadaşımızın geyiğini de yazıyım, mübarek adammış kandil gecesinde öldü.

Ben dün trafik itibariyle kafayı yedim ve hayat enerjim çekildi. Evlen, tatile git, kafanı boşalt artık üzülecek bir hadise de yaratma kendine. Yaşlandın bir de bunu kabul et:)