22 Nisan 2010 Perşembe

İlan

İş arıyorum. 8 yıl tecrübem var. Geliştirmecilik, testçilik, analistlik her tür işi yaptım. 8 yıl boyunca 4 farklı şirkette çalıştım. Her tür insanı tanıdım. Her tür tahammülsüzlüğü yaşadım, ya da yaşadığımı zannediyorum. Az çok olgunlaştım, az çok uzmanlaştım. Ama iş ortamını, sabah erken kalkmayı, sürekli bilgisayar başında olmayı asla sevemedim. Tek güzel yanı hesabıma düzenli yatan para.
Şimdi sıkıldım, burada daha fazla çalışmak istemiyorum. Benzeri bir iş istiyor muyum? Bilmiyorum. Topraklamak istiyorum kendimi. Bir süre ara versem, hayatıma bir finansör bulsam. Böyle yaşamak, yaşamak mıdır diyorum. Cevap veremiyorum. Cevabı ağır gelecek sorular sormamam lazım, biliyorum.

1 yorum:

malumafatrus dedi ki...

ben yenikapı'nın hemen karşısında bizim işle alakadar yerde kendimle alakalı alakasız bir iş yapıp, akşamları 2 saatlik deniz otobüsü seferi ile evime dönmek istiyorum. plan program bilmeyen ido'nun seferleri bile buna uygun.

Ben burayı zorunlu hizmet gibi düşünüyor ve artık merkeze dönme vaktimin de geldiğini hissediyorum.