1 Nisan 2010 Perşembe

Kuşburnu hanımın gündüz düşleri

  • Uykumu aldığıma ikna olduğum saatte kalkıp işe gideyim, servis beni her daim hazır ve nazır bekliyor olsun, bundan hiç gocunmasın.
  • Arabamla birlikte bir de şöförüm olsun, beni istediğim yere götürüp bıraksın, benim aramama gerek kalmadan çıkacağım saati öngörerek öyle bir gelsin ki, çıktığımda kapının önünde olsun, beni gerisin geri gideceğim yere götürsün.
  • Ofiste çalışmaktan baydığım anlarda bir eğlence grubu çağırabileyim, gelip beni eğlendirsin, motive etsin, icabında elimden tutup ofisten çıkartsın, bir lunaparka ya da famecity tarz ıbir yere götürsün. O kadar çok eğleneyim ki deli gibi motive olup işe dönüp çalışmaya can atayım.
  • Sporu düşünsel olarak yapabileyim. Düşündüğüm hareketler işe yarasın ve hangi kasımı düşünüyorsam o kasım güçlensin. Sanırım sürekli karın kasımı düşünürüm.
  • Bir an göz gezdirdiğim bir sayfayı - eğer ezberlemek istiyorsam - ikinci göz gezdirdiğimde ezberlemiş olayım. Üçüncü göz gezdirdiğimde ise sular seller gibi sayfaya hakim olayım.
  • Bir yurtdışı seyahatine çıkmak istediğimde bunun için hiç çaba sarfetmiyim, sıra beklemiyim, defalarca gitgel yapmayayım.
  • Etrafımda sakız çiğneyen insanlar daha ilk ses çıkardıklarında rahatsız olduğumu anlayıp sakızlarını çöpe atsınlar. Bir daha da benim civarımda sakız çiğnemeye yeltenmesinler.

3 yorum:

malumafatrus dedi ki...

bana da birileri pasaport çıkartsın ve tüm kamu kurumlarından uzak tutsun lütfen...

varol döken dedi ki...

ben böyle iyiyim...

kusburnu dedi ki...

allah bozmasın then..