6 Nisan 2010 Salı

Temizlik yine yalan oldu..

Twitterımı doğru dürüst kullanmadığım için burdan anons etmek istedim. Bir kadın bulma çabalarının daha sonuna geldik. Kocası "sen bulamazsın oraları, kaybolursun, seninle uğraşamam" dediği için yarın gelmeye söz veren kadın ve bir akrabası gelmekten vazgeçmişler. Bir aydır ayarlamaya çalışıyordum, son dakikada koca devreye giriyor, bunu da anlamak güç. Ama erkek egemenliği her yerde. Bunu bir kez daha gördüm..

Bu durumda ilanımı yenilemek zorundayım..

3 yorum:

malumafatrus dedi ki...

yorum yazmıştım yedi bu blogspot. Kıssadan hisse yılmak yok yola devam, saçını süpürge edecek kadar da uzun saçın yok, kamuoyunu kandırma..

Fery... dedi ki...

ya gerçekten mi :( of be Maviş Teyze ayıp ettin ya :( kusura bakma kuşburnu ya, napsak ben gelip temizlesem, mahcup etti bu maviş teyze beni :((

kusburnu dedi ki...

he, gel valla, beklerim, salondan başlarsın..
ya senle ne ilgisi var, olmadı işte, niyeti de pek yoktu bence, kısmet de değilmiş, elden ne gelir, yapacak bişey yok, kader utansın, boynumu büktüm, vs. vs.. :))