22 Mart 2010 Pazartesi

Bahtsızlık benim göbek adım

Yine olmadı, olmadı yar, su testisine dolmadı yar. Temizlik işi başka bahara kaldı yar. Adam ölmüş yar, kadın köye gitmiş, cenazedeymiş yar. Yarınki program iptal yar, kader ağlarını örmüş, belki de adam benim yüzümden öldü, öleceği yoktu ama sırf benim temizlik meselesi sonuca bağlanmasın diye öldü. Katil oldum ben yar. Mutsuzum.
Akşam ceza olarak alıcam elime elektrikli süpürgeyi, kendimi temizliğe vericem. Sonra hesabıma bir 70 kağıt yatırıcam, iki seksen serilcem yatağıma. Uçuşan tozları, biriken kirleri yok etmiş olmanın sevinciyle.
Malumafatruşun temizlik neşesini ben ne zaman yaşıcam yar? Kader bana da gülecek mi bir gün? İlan versem gazeteye, bulur muyum bir kadın? Bir yoldaş? Güvenilir, sır saklar bir insancık?
Sen belki başkaydın, başka bir aşka inanmadın..
Kanatlanıp uçsam, o tozları çeksem, toza dost bile olsam da beni aldattın..

Hep mutsuzluk var sonundaa... mutsuzluk ömür boyuuu.. (ve pislik)

güncelleme: anacığım sağolsun kendi temizlikçisini ayarladı, bir kereliğine yarın gelecek. bir aksilik olmazsa şayet..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

balık burcu da değilsin, neden bu kadar karamsarsın anlamıyorum ki...

ayrıca nazar etme, evimiz kaç zaman sonra nur yüzü gördü:) Ayrıca dün bir kez daha anladım, temizlikte mükemmellik noktasına erebilen bir temizlikçi falan da yok. Zaten insan elalemin evini nasıl sahiplenir, pırıl pırıl yapabilir ki, bir de bu gözle düşünmek lazım.

Asıl evlere yatılı temizlikçi almak falan ne zor sen onu düşündün mü? Öyle biri olsa sen onu nasıl seçerdin acaba?
imza:malumafatrus

Fery... dedi ki...

aaaa ölmüş mü :(( ama kadıncağaz baştan söyledi kuzum ya bana da söylemişti ben bu haftalık biraz geç geleceeemmm bi yakınımız kaza etti deee demişti... sen bunu bahtsızlık olarak değil de bir gecikme olarak al, olmaz mı?

kusburnu dedi ki...

gecikme tabii.. yapcak bişey yok.. kadın seni arayacağını söyledi. ben yarın için annemin kadınını ayarladım, ama o sürekli gelemicek zaten, bir hafta daha beklememek için ayarladım. senin kadın gelirim derse yani kapım açık ama bu hafta olmaz artık, iki hafta sonra :))

varol döken dedi ki...

bir büyük 70'liğe ortalığı pırıl pırıl yaparım teklifim hala geçerli...

hayatınızda görmediğiniz bir temizlik, titiz çalışma, evi kendi evi gibi görme garanti, sadece biraz uzun zaman alabilir:)

kusburnu dedi ki...

tamam varol, yetmişlik bana uyar, yanında kavunun peynirin de benden. yeter ki yetmişliği işi bitirdikten sonra iç :)

varol döken dedi ki...

işte orada anlaşamıyoruz, benim çalışma prensibim, 1 kadeh 1 parça peynir 1 kova 1 vileda'dır... ne zaman ki kovadan su içmeye vileda'yı dişlemeye kalkarım o zaman durur ve ertesi güne bırakırım...

ama bir hafta sonunda işi hallederim, tabi günleri karıştırmazsam:)