16 Mart 2010 Salı

today

is what a fuckin' day!

8 yorum:

Fery... dedi ki...

ama hava güzel...

kusburnu dedi ki...

ve ben bir fanustayım.

Fery... dedi ki...

hımmmsss doğru, ben de ama camdan baktığımda yine de oh be diyorum ya yağmurlu ya da kapalı olsaydı hava :(

malumafatrus dedi ki...

sen yayınlamasan da ben yorumumu ekleyeyim.

baş harfi p olan iş arkadaşımın küfürleri azalsın diye her küfür sonrası 1 tl kampanyası başlattım. Aynısını sende de uygulayabiliriz. Ama söz uçup yazı kaldığından senden 3 veya 5 tl istemek daha makul olur.

Ayrıca feri, güzel dediğin hava bildiğin buz, kamuoyunu lütfen yanıltma, soğukta olsa güneşli de:)

kusburnu, sen de hava almak istersen gel bizim kata bir kahve içelim.

aynı iş yerindeyken ben fanusta nasıl olmuyorum bunu da meraklı okur çözsün.

kusburnu dedi ki...

bu öğlene kahve sözü verdin o halde, yimekten sonra görüşelim.
ayrıcana sana 3 lira da vermem 5 lira da vermem, sonra parasız pulsuz kalırım, sen bendeki potansiyeli henüz görmedin :))
ve,evet feri, hava buz, kar yağacakmış diye söylentiler var, burnum silmekten aşındı, sen bana güneş diyorsun, cam diyorsun :)

Fery... dedi ki...

aman be tamam sustum ne haliniz varsa görün :)))

hava soğuk olsa da güneş güzeldir hıh :))

varol döken dedi ki...

is it still today?

kusburnu dedi ki...

not anymore.