11 Mart 2010 Perşembe

istemiyorum/istiyorum

Bugün;
  • Hiçbir iş yapmak istemiyorum.
  • Kimseyle konuşmak istemiyorum.
  • Düşünmek istemiyorum.
  • Parmaklarımı oynatmak istemiyorum.
  • Çözüm üretmek istemiyorum.
  • Yemek yemek istemiyorum.
  • Kahve içmek istemiyorum.
  • Çevremdeki sesleri duymak istemiyorum.
  • Kimseyi görmek istemiyorum.
  • Kafamda kurmak istemiyorum.
  • Üzülmek istemiyorum.
  • Telefonla konuşmak istemiyorum.
Bugün;
  • Müzik dinlemek istiyorum.
  • Uyumak istiyorum.
  • Müzik dinleyerek uyuyakalmak istiyorum.
  • Yorganın altında kaybolmak istiyorum.
  • Pis ve dağınık olmak istiyorum.
  • Hesapsız olmak istiyorum.
  • Kapanmak istiyorum.
  • Gözümü açtığımda karanlıktan başka birşey görmiyim istiyorum.
  • Şarkı söylemek istiyorum.
  • Sessiz kalayım istiyorum.
  • Dünya dursun ben döneyim istiyorum.

7 yorum:

varol döken dedi ki...

herkes aynı anda aynı şeyi isterse ne olur?

lütfen sırayla depreşelim herkes boşluğunun sırasını bilsin...

hatta ben bugün bir can sıkılma sırası bilet makinesi icat edeyim, banka kuyrukları gibi...

varol döken dedi ki...

ben sıramı pazartesi salı savdığımdan bugünkü sıramı size devredebilirim...

varol döken dedi ki...

6 sıkılan çıkmadığı için büyük boşluk ikramiyesi de haftaya devretsin...

kusburnu dedi ki...

ben de yarınki sıramı isteyene verebilirim, gerçi cuma bunalıma girecek bir kimse tanımadım şimdiye kadar..

varol döken dedi ki...

sen beni daha tanımamışsın:)

sor malumafatrus'a cuma günü nasıl depresyona girilir "bir hafta sonu daha geldi kahretsin" diye sana anlatsın...

kusburnu dedi ki...

ok o zaman, cuma hakkımı buyur al, bunal dur tüm haftasonu. problem değil.. senin işin de benimkinden zormuş, üzüldüm valla..

malumafatrus dedi ki...

ben buralarda yokken siz iyice zıvanadan çıkıyorsunuz farketmedim sanmayın. depresyon gün piyangosu nedir yahu?

Ama bu herkesin her şeyi aynı vakitte istememesi gerçekten iyi bir şey. Yine de hafta sonuna nankörlük yapılmasını bünyem kaldırmıyor.

Ayrıca Varol, önemli olan hafta sonu depresyonunda nöbeti devralmak değil, ne zamanki hafta sonu sana fazla gelen zamandan biz cumartesi pazar fanilerine transfer yaparsın, o zaman hayırlı bir işe vesile olur depresyonun.