26 Mart 2010 Cuma

Herkesle iyi anlaşan insan, duy sesimi!

Bence böyle birşey olamaz. Bir kişiyi herkes sevemez, bir kişi de herkesi sevemez. Herkesin yüzüne gülen insan benim önyargımı o saniye toplar. Bir kere bu insan herkesle iyi geçiniyorsa kendi içinde tutarsızdır. Farklı bakış açılarına sahip, birbirlerine gıcık olan insanların tümünü sevmek nasıl mümkün olabilir? Burdan şu çıkmasın, iki kişi birbiriyle kavgalıysa siz de onlardan sadece biriyle arkadaş olabilirsiniz demiyorum, kastettiğim daha genel bir hal.

Herkese karşı olumlu ve güleryüzlü davranan bir insan muhakkak birşeyleri içine atıyordur veya dedikodu yaparak kendini rahatlatıyordur. İnsanların yüzlerine hissettiremediği şeyleri arkalarından söyleyerek rahatlatıyordur bünyesini.

Netice itibariyle, ey böyle insan, senden hazzetmiyorum, benden uzak dur. O yapay suratını bana da gösterme, sana inanmıyorum, sana güvenmiyorum. Go away!

Böyle de Cuma yazısı olmaz olsun.. peeeh..

4 yorum:

Fery... dedi ki...

esra ceyhan :))

konuk: şu konuda fikirlerine güvendiğimiz bıdı bıdının...
esra ceyhan: ayy sözünüzü kesiyorum af edersiniz ama adı geçmişken sevgili bıdı bıdı sizi çoookkk seviyoruumm...

Allah nsl biliyorsa öyle yapsın seni esra ceyhan...

varol döken dedi ki...

esra ceyhan'a laf yok...

varol döken dedi ki...

sopa var ona sopa, ahahahah:)

varol döken dedi ki...

kendisiyle aynı sıralarda oturmuş olmanın sopalık gururunu yaşıyorum şu anda... ve sevmediğim insanın bırak yüzüne gülmek gerekirse ağzına sıçıyorum... mecazi değil bakınız örnekleyelim:

okulda bir arkadaşım çektiğim filmi popülistlikle beni de şöhret budalalılığıyla suçladı... gün geçti devir döndü, aynı arkadaşı elinde kamera mehmet ali erbil'i çekerken ve daha fenası kahkahalarına hoyrat haykırış gülerken yakaladım tv'de... pazartesi okula gittim, gördüm kendisini... vay dedim mali'yi çekmişsiniz... ya dedi işte iş vardı gittik, çok eğlendik...

- evet ben popülist bir adamım ama mehmet ali erbil'in gerzek şakalarına kahkahalar atacak kadar da şerefsizleşmedim!

a true story:)