29 Mart 2010 Pazartesi

Kaçan topları kim toplayacak?

İkinci toplu spor maceram pilates oldu. Muhtemelen son pilatesim de buydu. Herşey gayet güzel başladı. Yüzüstü yatalım, nefes alıp verelim, oh ne güzel di mi? Bir an için hani nerdeyse içime huzur falan doğacak. Sonra indir kaldırlar başladı, hadi onları da anlayabildiğim için iyi kötü yapabildim.
Haydi bakalım, toplu kısma geçelim. Birlikte yapılan manasında toplu değil, top ile manasında toplu. .ötümüzün altına (google sakın her .öt arayanı siteme yönlendirme, kendime sansür bile koydum, senin yüzünden..) bu küçük toplardan koyuyoruz ve tüm gücümüzü topa uygulayarak bacaklarımızı kaldırıyoruz. Fırtt... O da nesi, top kaçtı, aha öndeki adamın kafaya çarpacak, neyse sola eğim aldı, dur topu alayım, nereye koyuyorlar ya, daha sırta mı doğru acaba, yoo baya baya .ötünün altına koymuş, hadi bir daha deniyim, fırttt.. Yine kaçtı arkadaşım bu top, son kez alllll, verrr, orda allll, tutttt, tutttt, tutttt, vererek rahatlat.. Oh, bayağı rahatladım cidden. Topsuz normal hayatıma dönebilir miyim şimdi?

Dahası da var tabii, aklımda kalan anlardan biri bu sadece. Vücudumun (21 dereceydi salon) buz kestiğine mi yanayım, hiçbir hareketi yapamadığıma mı yanayım, kaçan toplara mı yanayım, neyse, bir daha pilates yok bana. Aero dance bundan sonraki hedefim, hoppidi hoppidi oynayalım kız.. Ya da boşver dersleri, adele yap indir kaldır indir kaldır.. Evet evet, adele..

2 yorum:

malumafatrus dedi ki...

Pilates topu, olayın reklam kısmı. Bugüne kadar topla sadece bir kere derse girdim ki en basitiydi bu. O yüzden bence yılma. Bu işin bir de diğer boyutlarını gör. Sırt ağrısı anlamında çok işe yarayacağında iddialıyım.

Ayrıca karın kasları gelişmeden, spor yalan bunu da uygulamalı olarak yaşıyorum:(

kusburnu dedi ki...

zaten spora başladıktan sonra hiç sırt ağrım kalmadı. serviste abudik gubudik pozisyonlarda uyuduğum ve laptop taşıdığım günler hariç tabii. bakalım, bir süre gözlemler sonra katılırım artık..